שירות לקוחות

במקרה של שינוי בשעת הטיסה / מספר טיסה / מספר הנוסעים/ שינוי בטרמינל (טיסה יוצאת מטרמינל 1 במקום טרמינל 3):

מעל 72 שעות יש לפנות למוקד במייל: Dolcevita@flowvip.co.il ולציין את מספר ההזמנה שקיבלת באישור ההזמנה ושם מלא של המזמין (המנוי).

מתחת ל72 שעות יש לפנות טלפונית למספר: 054-9618208 (לא יינתן מענה טלפוני מעל 72 שעות). יש לשים לב לשעות פעילות המוקד: 8:30-00:30

בקשה לשינוי זמן קבלת השירות יתבצע על בסיס מקום פנוי בלבד.
במידה ולא ימצא מועד חלופי ובכפוף לכך שביצוע השינוי אינו בשליטת הנוסע, יתבצע זיכוי מלא לכרטיס האשראי ממנו התבצעה העסקה, לצורך כך יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של אתר ההטבות (תחת הצור קשר באתר) בצירוף מספר ההזמנה כפי שהתקבל במייל אישור מהספק.


ביטול עסקה
מדיניות הביטולים תעשה בהתאם לחוק הגנת הצרכן בכפוף לשליחת בקשה במייל Dolcevita@flowvip.co.il יש לציין את מספר ההזמנה שקיבלת באישור ההזמנה ושם מלא של המזמין (המנוי). הביטול יכנס לתוקפו רק לאחר קבלת אישור על כך במייל חוזר.

מעל 72 שעות ממועד המפגש: יש לפנות למוקד במייל Dolcevita@flowvip.co.il ולציין את מספר ההזמנה שקיבלת באישור ההזמנה מהספק ושם מלא של המזמין (המנוי), מספר הטיסה ושעת המפגש.

מתחת ל72 שעות ממועד המפגש: יש לפנות טלפונית למספר 054-9618208 (לא ינתן מענה טלפוני מעל 72 שעות). שעות פעילות המוקד: 8:30-00:30. במידה והסיבה אינה תלויה בנוסע (שינוי טרמינל לטרמינל 1, שינוי מועד טיסה) הביטול יאושר ויוחזר זיכוי מלא עד 7 ימי עסקים, במידה והביטול הינו מכל סיבה אחרת לא ינתן החזר כספי.

לא יתאפשרו ביטולים חלקיים ולא ינתן זיכוי עבור מימוש חלקי.
במקרה הצורך ניתן לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש על בסיס מקום פנוי.

במקרה ולא הושלמה ההזמנה (לא נמצאה שעה מתאימה) יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של אתר ההטבות (תחת הצור קשר באתר) לצורך ביטול וזיכוי.